Suplementy na włosy, skórę i paznokcie dla kobiet

Skóra, włosy i paznokcie, to bardzo szczególne elementy kobiecego wyglądu. To właśnie te czynniki decydują bardzo często o poczuciu własnej wartości oraz o pewności siebie. My kobiety, lubimy czuć się piękne, zdrowe i bezpieczne. Piękne, mocne, szybko rosnące i lśniące włosy, paznokcie oraz młodo wyglądająca skóra pozbawiona niedoskonałości – to ideał, do którego dążymy. Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach nie ma rzeczy niemożliwych, więc i w tym przypadku mamy pełne szanse na  osiągnięcie spektakularnych rezultatów. W jaki sposób? Otóż, składa się na to kilka czynników. Chodzi o zdrowe i racjonalne żywienie, aktywność fizyczną, a także suplementy diety. Zwłaszcza suplementy w bardzo widoczny i niesamowicie efektowny sposób pozwalają nam osiągnąć wymarzone zamierzenia. Dzięki regularnej, systematycznej i pełnowartościowej suplementacji jesteśmy w stanie utrzymać zdrowy i młody wygląd skóry pozbawionej niedoskonałości oraz oznak starzenia. Suplementy także dają nam pewność, że nasze paznokcie przestaną być łamliwe, a także słabe. Podobnie sprawa przedstawia się z włosami, które przestaną wypadać, rozdwajać się i matowieć. Suplementy diety są przyczyną dużo większej ilości pozytywnych właściwości i wielu korzyści. Mowa między innymi o idealnej i doskonale ugruntowanej odporności, odpowiedniej kondycji narządów i organów wewnętrznych. Dodatkowo, suplementy usuwają wszelkie niedobory, wzmagają procesy i przemiany, chronią, odżywiają, detoksykują, są przeciwzapalne, przeciwbakteryjne. 

Witaminy i minerały 

Muscle-Zone Sklep

Nic nie działa na włosy, skórę oraz paznokcie w sposób tak znaczący oraz zbawienny jak witaminy i minerały. Witamina A, witamina C, witamina D, witamina E, witamina K, witaminy z grupy B (między innymi B6 i B12), wapń, magnez, żeń-szeń, cynk, żelazo – to absolutne strzały w 10! Dzięki działaniu tych składników – zostają np. silnie ufortyfikowane cebulki włosowate, jak też usprawniają się struktury skórne (mowa np. o tym, że przestają pękać naczynka, znika trądzik, skóra pozostaje genialnie naprężona), dodatkowo także, paznokcie rosną szybciej i zdrowiej – nie łamią się, są twarde. Warto zaznaczyć, że to właśnie dzięki obecności witamin i minerałów jesteśmy w stanie w sposób prawidłowy rozwijać się, funkcjonować, myśleć i po prostu żyć. Dzięki suplementacji witaminowo-minerałowej znacznie lepiej działają też : układ nerwowy, a także mięsień sercowy i mózg. Dzięki czemu znacznie sprawniej analizujemy, zapamiętujemy, myślimy, jesteśmy w stanie także dokładniej skoordynować nasze ciało i jego równowagę. 

Biotyna 

Jeśli chodzi o suplementację wspierającą bezpośrednio skórę, włosy i paznokcie, to nie ma nic lepszego i skuteczniejszego niż biotyna. To ona odżywia, regeneruje, pobudza oraz wzmacnia wszelkie działania prowadzące do naszego komfortu, zdrowia, jak również wewnętrznej równowagi. Biotyna sprawia, że nasza skóra jest rozświetlona, napięta i młoda. Dodatkowo składnik ten powoduje znacznie lepszy i szybszy porost włosów i paznokci. Przy czym należy wyraźnie zaznaczyć, że dzięki jej obecności mamy pewność, że włosy i paznokcie będą silne, bezpieczne i po prostu piękne. 

Dieta i nawodnienie

Bardzo często może wydawać nam się ( błędnie), że poza suplementami diety nie musimy starać się już o nic innego by utrzymać idealną skórę, a także włosy i paznokcie. Nic bardziej mylnego. Co prawda, suplementy diety na skórę, włosy i paznokcie są niesamowicie ważne, ale nie wolno jest nam zapomnieć o dostatecznym nawodnieniu i racjonalnym odżywianiu. Nasze ciało składa się w niemal 70% z wody, jest ona obecna w tkankach, krwiobiegu, mięśniach i w skórze. Powinniśmy więc wypijać minimum 2 – 2.5 litra płynów (najlepiej wody mineralnej) każdego dnia. Jeśli natomiast mowa o odżywianiu, to nie ma co się oszukiwać, ale to co jemy posiada niesamowicie duży wpływ na wygląd oraz kondycję naszej skóry, a także włosów i paznokci. Zatem, na samym początku warto abyśmy stawiały przede wszystkim na lokalnych farmerów i niewielkich sprzedawców, aby mieć pewność, że wytwarzane przez nich produkty nie mają sztucznych barwników, konserwantów, spulchniaczy, chemii i GMO (genetycznie modyfikowanych organizmów) – chodzi o jak największą i najlepszą dla nas naturalność. Warto, abyśmy zrezygnowały ze słodzonych, gazowanych napojów, sztucznych nektarów, białego pieczywa, cukrów prostych, słonych przekąsek, dań typu fast-food. W zamian możemy wybierać pieczywo wieloziarniste, naturalne cukry zawarte w miodzie (nie sztucznym), owocach i warzywach. W dzisiejszych czasach na każdym kroku możemy znaleźć przepisy na popularne potrawy wzbogacone o nowe, zdrowe i dietetyczne zamienniki. Dodatkowo, warto abyśmy zaczęły używać produktów typu awokado, olej kokosowy, masło kokosowe, oliwa z oliwek, tran, orzechy, pestki i tak dalej. Co więcej, ważne, aby posiłki były zbilansowane i systematyczne – głodówka to najgorsza z możliwych opcja na swoiste wykończenie naszego organizmu. Jedzmy więc regularnie, co 3 – 3.5 godziny. Badania i analizy pokazują jednoznacznie, że jeść należy co najmniej 2 godziny przed snem i warto zadbać przy tym o to, aby ostatni posiłek był raczej lekkostrawny i by nie obciążał wątroby w sposób znaczny.