Suplementy na rolki

Wielkimi krokami zbliża się do nas wiosna. To właśnie najlepszy możliwy czas na zaprowadzenie radykalnych zmian w życiu. Każdy z nas marzy o zdrowej, umięśnionej i smukłej sylwetce, pięknej skórze, mocnych włosach i paznokciach. Powinniśmy pamiętać, że zmiany codziennych nawyków, które nam nie służą – są bardzo istotne i ważą na naszej przyszłości, jak też na długości naszego życia i jego jakości. Dobrze się odżywiając, regularnie stosując suplementację, a także zażywając aktywności fizycznej, jesteśmy w stanie osiągać spektakularne rezultaty. Jazda na rolkach to nie tylko świetna zabawa i okazja do spotkania z przyjaciółmi, to również ogromna ilość spalonych kalorii oraz niemały wysiłek. W związku z tym suplementy diety będą konieczne, by unikać niedoborów, urazów, kontuzji i skurczy. Dodatkowo, suplementy angażują się w procesy i przemiany, budują silny układ odpornościowy, immunologiczny, zabezpieczają też pracę serca, nerek, wątroby, mózgu i jelit. Suplementy na rolki będą strzałem w 10, dla tych, którzy chcą dobrze się czuć, mieć dużo energii i wigoru, jak również dla tych, którzy oczekują widocznych, jak też szybkich rezultatów. 

Witaminy i minerały 

Witaminy i minerały to nieodłączne elementy budulcowe, jak również najważniejsze składniki odżywcze w naszym organizmie. To dzięki nim możliwe jest odżywienie ciała, zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz. Dodatkowo, biorą one również udział w powstawaniu i strukturyzacji masy oraz tkanki mięśniowej, kory mózgowej i wzmocnieniu nasze odporności. Witamina A, witaminy z grupy B (B6 i B12), witamina C, D, E, K, a także magnez, potas, żelazo, cynk – to one tworzą naszą psychikę oraz fizykę. Nie powinniśmy o tym nigdy zapominać. Chodzi o to, że nawet jeżdżąc na rolkach, wbrew pozorom, wydatkujemy ogromną energię i pokłady siłowe, a w pracę zaangażowane są wówczas niemal wszystkie mięśnie. W momencie, gdy organizm zaczyna się przemęczać – zaczynamy odczuwać zmęczenie, znużenie, rozdrażnienie, jak też złe samopoczucie i różnego rodzaju boleści. W większości przypadków ( o ile nie jest to przewlekła choroba) ten stan rzeczy powstaje właśnie z niedoborów witaminowych i minerałowych. 

Muscle-Zone Sklep

Piperyna 

Piperyna jest nam doskonale znana i korzystamy z niej niemal codziennie, choć sama nazwa na pierwszy rzut oka może nam niewiele powiedzieć. Piperyna to główny składnik popularnego pieprzu, jednak w tej postaci nie jest ona zdziałać aż tak wiele, jak w formie suplementów diety. Jako suplement piperyna  świetnie pobudza i maksymalizuje procesy spalania zbędnej tkanki tłuszczowej, a także procesy przemiany materii. Dodatkowo, suplement ten doskonale kontroluje i podnosi temperaturę organizmu (nie przegrzewając go w żaden sposób) po to, aby wykonywana aktywność była jeszcze bardziej produktywna, sukcesywna, wartościowa.

Jazda na rolkach a dieta 

Samo określenie, że coś jest dietetyczne – nie jest dla nas czymś wyjątkowo przyjemnym. Nie mniej, dietą określamy rodzaj spożywanego przez nas pożywienia, które na co dzień preferujemy. Nie musi składać się z samych warzyw i niskokalorycznych odpowiedników. Jeżdżąc na rolkach – powinniśmy mimo wszystko zwrócić uwagę na pewne niuanse, które mogą zaważyć na komforcie i bezpieczeństwie naszej jazdy i sukcesywności wykonywanej aktywności. Chcemy przecież unikać wszelkiego rodzaju kolek, skurczy, mdłości i bóli głowy. Na to, co zjemy, powinniśmy uważać szczególnie do dwóch godzin przed i godziny po zakończeniu wysiłku fizycznego. Co więc jeść? Najlepszym rozwiązaniem będą lekkostrawne i dobrze przyswajalne potrawy złożone z węglowodanów, białka i tłuszczy. Owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste,  żytnie pieczywo, awokado, pestki, orzechy, olej kokosowy, tran, oliwa z oliwek, kasza, ryż, mięso drobiowe lub ryba (gotowane lub grillowane) – to tylko niektóre ze zdrowych i korzystnych dla nas propozycji. Pamiętajmy również o tym, że jazda na rolkach wymaga od nas tego, abyśmy spożywali odpowiednią ilość płynów. Jest to absolutna podstawa. Osoba dorosła (zważając na to, że nasze ciało składa się w niemal 70% z wody) powinna przyjmować od 2.5 do 3.5 litra płynów każdego dnia.