Suplementy do ćwiczeń

Obecnie moda na zdrowe, piękne i smukłe ciało podbija światowe rynki ideałów estetycznych. Każdy z nas pragnie posiadać idealną, wyrzeźbioną, odżywioną sylwetkę, ponieważ to właśnie ona jest wyznacznikiem poziomu życiowego powodzenia, pewności siebie, a także pozostaje jednym z podstawowych gwarantów dobrego zdrowia. Ćwiczenia, bez względu na formę, częstotliwość i miejsce, stały się bardzo popularnym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów, poprawę postury, wzmocnienie mięśni, kręgosłupa, ustabilizowanie przemian, procesów zachodzących wewnątrz organizmu, czy też na spędzenie wolnego czasu i rekreację.

Aktywność fizyczna jednak, mimo wszystko, wiąże się z pewnymi zmianami, które należy kontrolować. Oznacza to, że ruch oczywiście jest równoznaczny ze zdrowiem i w istocie daje nam spektakularne rezultaty, ale musi on iść w parze z dbałością o siebie i świadomością własnego ciała. Jeśli chcemy zdobywać wyniki swojej pracy, swoich wyrzeczeń i codziennego pokonywania własnego lenistwa, musimy pamiętać o tym, jak ważne w naszym codziennym życiu pozostają – zdrowe, nieprzetworzone, naturalne żywienie, wysiłek fizyczny oraz suplementacja. Na suplementacji warto skupić się najbardziej, albowiem to właśnie dzięki niej nasz organizm funkcjonuje prawidłowo, a nasze ciało zachowuje odpowiednią strukturę. Suplementy diety uzupełniają niedobory, usprawniają oraz intensyfikują przemiany, naprawiają zniszczone tkanki, mięśnie, ścięgna, dbają o prawidłową pracę narządów wewnętrznych i całych systemów organicznych – są paliwem i stymulantem głównego ośrodka. Regularne stosowanie suplementów diety, a także uczciwa praca nad własnym ciałem przyniosą naprawdę szybkie i niespodziewane efekty, z których będziemy mogli być nie tylko dumni, ale również pewni, że osiągnęliśmy je w sposób zdrowy i bezpieczny dla naszego życia, zdrowia.

Muscle-Zone Sklep

Suplementy do ćwiczeń – które najlepsze?

Wiadomo, że rodzajów ćwiczeń jest bardzo wiele. Wszystko zależy od tego, jaką partię ciała chcemy zaangażować w pracę. Zazwyczaj bywa jednak tak, że angażujemy wszystkie partie mięśni w mniejszym lub większym stopniu, dlatego bez względu na to co ćwiczymy w danym momencie – witaminy i minerały będą nieocenionym wsparciem dla organizmu.

Witaminy z grupy B, witamina A, C, E, D, minerały  (magnez, potas, cynk, wapń, fosfor, żelazo), żeń-szeń, L-tyrozyna, L-karnityna, guarana, a także kofeina, to substancje, które powinny zagościć w codziennej diecie. Ich działanie przybiera postać parasola ochronnego,  który dodatkowo oczyszcza, odżywia i usprawnia, a także pobudza organizm do pracy, dając nam energię i pozytywną energię.

Aby wzmocnić efektywność ćwiczeń warto suplementować również białko (zwłaszcza izolat białka serwatkowego), aminokwasy BCAA, a także ekstrakt z liści czerwonej i zielonej herbaty. Nie wolno nam jednak zapominać, że odpowiednie żywienie, to aż 65% sukcesu dla sylwetki.

Dlatego konieczne jest stałe odrzucenie wysokosłodzonych, gazowanych soków, nektarów, napojów, jak również dań typu fast-food, smażonych na głębokim oleju, produktów wysokoprzetworzonych, z dodatkiem chemii. Bardzo często mówi się, że dieta jest najgorszym wyrzeczeniem do którego zmuszony jest człowiek – bzdura! Pamiętajmy, że obecnie zarówno w sieci, jak również dookoła nas, właściwie na każdym rogu, zewsząd zalewają nas zdrowe przepisy, wykorzystujące składniki lepiej przyswajalne, mniej kaloryczne, po prostu zdrowsze. Okazuje się, że w bardzo prosty i szybki sposób możemy przygotowywać równie smaczne posiłki będące zdrowymi oraz zdecydowanie lepszymi zamiennikami naszych ulubionych potraw. Podobnie, należy skupić się na zdrowych tłuszczach, które mimo wszystko są w organizmie potrzebne i pozostają dla niego korzystne, takie produkty jak: awokado, olej i masło kokosowe, olej z pestek winogron, oliwa z oliwek, orzechy, pestki, nasiona – to najlepsze rozwiązania dla naszej wątroby. Wybierajmy pełnoziarniste produkty bogate w mikro i mikroelementy, korzystajmy z własnoręcznie sporządzonych posiłków i napojów.

Co ważne, wyznacznikiem powodzenia naszych starań jest również odpowiednie nawodnienie. Nasz organizm w 70% składa się z wody, jest ona obecna we wszystkich tkankach, mięśniach, w krwiobiegu. Bez wody nie bylibyśmy w stanie normalnie funkcjonować, poruszać się, rozwijać, po prostu żyć. Codzienne nawodnienie pozostaje naprawdę bardzo ważną częścią naszego życia, podobnie jak suplementy diety stosowane przy ćwiczeniach.

Nie mniej ważną kwestią pozostaje technika i precyzja w wykonywaniu ćwiczeń. Musimy być świadomi tego, że źle wykonywane ćwiczenia, obciążają stawy, kręgosłupem i mięśnie, a w rezultacie szkodzą nam. Ważne jest zatem, aby zadbać o doskonalenie własnych umiejętności, o technikę i powolne przystosowywanie się do nowych, zdrowszych zasad panujących w naszym życiu.