Suplementy do 6 Weidera

Obecnie w świecie zdrowego trybu życia i modzie na bycie „fit” mamy do wyboru całą masę różnego rodzaju treningów, które nie tylko pozwolą schudnąć, ale także zbudują mięśnie i pięknie wyrzeźbią sylwetkę. Wśród nich znajdziemy między innymi trening aerobiczny 6 weidera. Jest to jedna z najpopularniejszych metod ćwiczeń na wyrzeźbienie mięśni brzucha. Polega ona na stopniowym zwiększaniu intensywności, gdyż każdego dnia serie i powtórzenia są zwielokrotniane, a wysiłek jest cięższy. Dzięki tym ćwiczeniom możliwe jest uzyskanie tak zwanego „kaloryfera” i płaskiego brzucha. Niemniej jednak nie da się tego wszystkiego zrobić bez odpowiedniej diety oraz właściwie dobranych suplementów. Jakich więc składników odżywczych nie może zabraknąć w naszej diecie, jeśli zależy nam, aby 6 weidera przyniosła widoczne efekty?

6 weidera a dieta i suplementy

Dieta przy trenowaniu Szóstki Weidera powinna być oparta na tych składnikach, które wykorzystuje się podczas odchudzania. Należy ją też uzupełnić o preparaty wspomagające budowanie masy mięśniowej, ponieważ to właśnie „sześciopak”, czyli odpowiednio wyrzeźbione mięśnie na brzuchu są celem tych ćwiczeń. Dobrym rozwiązaniem jest więc stosowanie wszelkich spalaczy tłuszczu. Najpopularniejszym preparatem tego typu jest L-karnityna. Wspomaga ona rozkład lipidów i umożliwia ich pożytkowanie w formie energii, stąd też stosowanie jej przed treningiem pozwoli spalić więcej kalorii. Poza tym warto włączyć do swojej diety suplementy z zieloną herbatą czy z chlorowodorkiem johimbiny. Świetnym rozwiązaniem będzie tu także p-synefryna. Niezastąpiona w tym przypadku jest też kofeina. Ma ona właściwości przyspieszające gubienie zbędnych kilogramów, a przy tym dodaje energii, toteż będziemy mieć więcej siły do działania i do wykonywania ćwiczeń. 

Muscle-Zone Sklep

Poza spalaczami tłuszczu musimy pamiętać także o dostarczeniu naszym mięśniom dobrego paliwa, która pozwoli im należycie działać i rozwijać się. Warto więc postawić na suplementy regenerujące. Oczywiście tym, czego nie może nam zabraknąć są wszelkie formy białka, które jest głównym składnikiem budulcowym mięśni i wspomaga wzrost. Można tutaj wymienić chociażby beta-alaninę, która jest naturalnym aminokwasem, odpowiadającym za zwiększanie poziomu karnozyny, niezbędnej w tracie treningu do wykonywania jakichkolwiek akcji przez organizm. Beta-alanina przede wszystkim poprawia siłę i wytrzymałość, dzięki czemu treningi stają się łatwiejsze i skuteczniejsze, co przyspiesza pojawianie się efektów. Poza tym substancja ta niweluje uczucie zmęczenia i wspomaga regenerację komórek mięśniowych. Wzmacnia też działanie kreatyny. Stosowanie beta-alaniny przy Szóstce Weidera pomoże nam zbudować beztłuszczową masę ciała.

Przy treningu 6 Weidera polecane są również BCAA, czyli preparat złożony z aminokwasów rozgałęzionych. W skład tego suplementu wchodzą leucyna, izoleucyna i walina, czyli trzy najważniejsze aminokwasy budujące mięśnie szkieletowe. Nasz organizm na co dzień wykorzystuje je go regeneracji mięśni oraz do syntezowania białek mięśniowych. Każdy trening powoduje szybkie zużywanie tych aminokwasów, toteż konieczne jest ich bieżące uzupełnianie. Przy treningu brzucha preparat ten sprawdzi się doskonale, gdyż pozwoli na efektywniejsze zbudowanie „kaloryfera”, a tym samym na wysmuklenie ciała. 

Z podobnych przyczyn warto stosować kreatynę. Z jej pomocą szybciej zbudujemy masę mięśniową, przy czym będzie to beztłuszczowa masa, dlatego połączymy tutaj dwa cele – uwidocznienie mięśni oraz szczuplejsza sylwetka.

Do tego wszystkiego dobrze jest dodać witaminy i minerały, w szczególności witaminę D3, która wzmocni kości narażone w trakcie treningów na kontuzje, czy też kolagen, czyli składnik niezbędny do utrzymywania stawów w jak najlepszej kondycji. 

Treningi aerobiczne 6 Weidera to świetny sposób na uzyskanie wymarzonej sylwetki, niemniej jednak należy pamiętać tu o bezpieczeństwie. Chodzi tu między innymi o technikę ćwiczeń, która nie może odbiegać od wzorcowego przykładu, bo w innym wypadku nazbyt obciąży kręgosłup. Drugą kwestią jest dieta, która musi być bogata we wszystkie składniki odżywcze. Wszelkie niedobory mogłyby być przyczyną nie tylko braku efektów treningowych, ale także problemów zdrowotnych.