Suplementy diety – MIXY ANABOLICZNE

Współczesny świat rozwija się tak szybko, że my sami niejednokrotnie nie jesteśmy w stanie za nim nadążyć. Prowadząc sportowe życie, doskonale wiemy, że przychodzi taka chwila, kiedy nasze wyniki siłowe, treningowe i sylwetkowe – pomimo starań, nie przynoszą pożądanych efektów. Okazuje się, że niektóre procesy i przemiany zwalniają, ich kondycja nie jest już tak produktywna jak kiedyś. Wówczas zastanawiamy się, co właściwie powinniśmy zrobić, aby wszystko wróciło do normy. Nie ulega wątpliwości, że najlepszym wyjściem z całej sytuacji pozostaje pełnowartościowa i kompleksowa suplementacja, aktywność fizyczna, jak również zdrowe żywienie. Jeśli chodzi o suplementację, to wcale nie musimy zaczynać od najsilniejszych specyfików, warto swoją drogę rozpocząć od podstaw. Preparaty anaboliczne, będą zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. Zwłaszcza dlatego, że pozostają one w pełni bezpieczne, legalne i nieinwazyjne. 

Mixy anaboliczne – co to jest?

Mixy anaboliczne to zaawansowane, najbardziej skoncentrowane formuły, których właściwości wykazują niesamowicie wysoki potencjał anaboliczny. Nie są one jednak inwazyjne i ingerujące względem gospodarki hormonalnej, nie blokują również osi HPA. Większość mixów anabolicznych, to preparaty sporządzone na podstawie ekstraktów roślinnych, zatem ich moc jest wydatkowana z pochodzenia roślinnego. Mixy anaboliczne to suplementy o wyjątkowo bogatym i wartościowym składzie, bardzo korzystnym oraz procentującym zresztą dla naszego organizmu. W składzie tych specyfików znajdziemy np. beta-sitosterol, chryzynę, różnorodne wyciągi z buzdyganka ziemnego, czy też owsa zwyczajnego. Są one również wyposażone w niezbędne witaminy, a także minerały. Stosując je, nie musimy mieć najmniejszych obaw, że cokolwiek mogłoby  pójść nie tak, są one bowiem w pełni bezpieczne, ochronne, a nawet kojące. Nie przyniosą nam one również żadnych niepożądanych skutków.

Muscle-Zone Sklep

Mixy anaboliczne – jak działają?

Mixy anaboliczne to suplementy wyposażone w naprawdę szerokie spektrum działania. Służą one m.in. wzmożeniu przyrostu naturalnej, zdrowej i biologicznie korzystnej beztłuszczowej masy mięśniowej oraz pobudzają tolerancję na nieco bardziej intensywny wysiłek fizyczny np. w fazie ruchowej. Działanie molekularne mixów opiera się o procesy pobudzające i budujące włókna mięśniowe. Dodatkowo, suplementy te uwrażliwiają komórki naszego organizmu na działanie naturalnie syntezowanych przez ciało androgenów. Mixy anaboliczne doskonale sprzyjają również mechanizmom regulującym poziom stężenia najważniejszych hormonów, a także znacznie umacniają endogenną syntezę testosteronu, pomagają też w utrzymaniu w ryzach poziomu estrogenów, jak również kortyzolu. 

Dieta a mixy anaboliczne 

Choć popularne anaboliki są nam znane od podszewki i wydaje się, że wiemy o nich niemal wszystko – zawsze warto zagłębić się w ich specyfikę jeszcze dokładniej i wyraźniej. Każda suplementacja, nawet ta najbardziej regularna, nie przyniesie spektakularnych rezultatów, jak też szybkich i trwałych efektów wówczas, jeśli nie zadbamy o odpowiednie żywienie i trening. Określenie zdrowa dieta z góry wydaje się nakładać na nas pewne ograniczenia, nie mniej warto uświadomić sobie, że jest to raczej świadomy wybór i otaczanie bezpieczeństwem własnego ciała. Obecnie możemy znajdować ogromną ilość korzystnych i zdrowych dla naszego ciała zamienników np. czekolady, deserów, dań typu fast-food i wielu, wielu innych. Należy pamiętać o tym, żeby spożywać odpowiednią ilość płynów każdego dnia, ponieważ nasz organizm w niemal 70% składa się właśnie z wody i to ona (w naprawdę ogromnym stopniu) utrzymuje go przy życiu, pozwala funkcjonować.

Dodatkowo, w procesie budowania mięśni i sukcesywnego potęgowania jej masy, struktury, rzeźby – oprócz suplementacji – ważne są również tłuszcze, cukry, białka i węglowodany zawarte w pożywieniu. W związku z tym, warto pamiętać, że dobrze traktowane przez organizm tłuszcze znajdziemy np. w owocach i warzywach (z tym, że najlepiej kupować je od lokalnych sprzedawców i rolników, dzięki czemu mamy pewność, że nie ma w nich GMO). Jeśli chodzi o węglowodany, to zawarte one są np. w pełnoziarnistym, żytnim pieczywie. Tłuszcze z kolei możemy pozyskać z awokado, orzechów, pestek, oliwie z oliwek, oleju kokosowym, tranie i innych. Białka natomiast, to głównie mięso, jednak w tym przypadku również warto zwrócić uwagę na jego pochodzenie i brak uzupełniaczy oraz antybiotyków w składzie.