Regeneracja po sylwestrze – rzeczy, które pomogą ci przetrwać

Po sylwestrze pojawić się może ból głowy, nudności i niechęć do wszystkiego. Tak, tak to czas, kiedy dla większości osób kończy się wolne od szkoły lub od pracy, a kac nie daje o sobie zapomnieć. Przetrwanie kilku dni nowego roku może więc wydać się trudniejsze niż przygotowania do zeszłorocznych świąt. Dla osób, które mają problemy z przygotowaniem się na ten trudny czas, przygotowaliśmy kilka praktycznych porad.

Po całonocnej imprezie większość osób próbuje leczyć kaca. Tak więc podajemy kilka sprawdzonych sposobów na poradzenie sobie z nim. Powód do obowiązków również wydaje się trudny, więc dla nieprzygotowanych mamy praktyczne porady.

Muscle-Zone Sklep
  1. Zaopatrz się w butelki wody

Jedna butelka wody mineralnej nie starczy. Po całonocnej imprezie, kiedy nie liczy się, ile się wypiło, a trunki są ze sobą mieszane, objawy kaca mogą nas męczyć nawet przez cały dzień. Suchość w gardle zacznie się pojawiać już w czasie snu, a po przebudzeniu potrzebować będziemy dużej ilości wody na ugaszenie pragnienia. Najlepiej więc przy łóżku trzymać butelkę wody, a w domu mieć ich więcej, by być przygotowanym na resztę dnia. Do wody mineralnej warto dodać kostki lodu, plasterek cytryny i łyżkę miodu. Dzięki temu wzbogacimy napój o cenne składniki odżywcze, które zostały wytrącone przez alkohol.

  1. Dzień wcześniej przygotuj się do pracy

W Nowy Rok lepiej nie zostawiać sobie czegoś do zrobienia. Jeśli miałeś ważny esej do napisania lub masz coś do przygotowania do pracy, lepiej zrób to przed sylwestrem, by nie martwić się tym, kiedy będzie cię męczyć kac. Poza tym dzięki temu unikniesz stresu, że jesteś nieprzygotowany i nie zdążysz. Poświęć więc kilka godzin kilka dni przed Nowym Rokiem, by ten ostatni dzień wolnego spędzić na odpoczynku i bez stresu. Dzięki temu do pracy udasz się wypoczęty i przygotowany. To sprawi, że ten pierwszy dzień po przerwie nie będzie się wydawał taki straszny.

  1. Ciepła woda i zimne okłady

Migrena i silne bóle głowy po sylwestrowej nocy mogą pojawić się jeszcze następnego dnia, a także, kiedy pojawisz się w pracy. Jeśli tego się obawiasz, to przygotuj sobie rano miskę z ciepłą wodą i wsadź w nią stopy, połóż głowę na kolanach, a na karku połóż zimny okład. Dzięki temu ból minie. Jeśli migrena pojawi się w pracy, miej przy sobie wodę i magnez w tabletkach. Jeśli to nie pomoże, zrób sobie piętnastominutową przerwę na świeżym powietrzu i wróć do pracy. Takie zabiegi powinny ci pomóc.