L – TREONIAN MAGNEZU – BOOSTER MÓZGU

Jeżeli chcesz poprawić pamięć, wpłynąć na polepszenie funkcji poznawczych, zyskać zdecydowanie większą zdolność uczenia się, a do tego zagwarantować swojemu mózgowi świeżość i łatwość w codziennym funkcjonowaniu, to na pewno L – Treonian Magnezu jest właśnie dla Ciebie. Ten naturalny booster mózgu ma silne właściwości nootropowe. Jest formą magnezu łączącą się z kwasem L – treonowym. Wybór tego suplementu ma za zadanie działać zdecydowanie lepiej niż tradycyjny magnez, a do tego również i mieć ogromny wpływ na wspomniane wyżej funkcje poznawcze.

Czym jest i na co działa?

L – Treonian Magnezu istnieje na rynku pod symbolem L – TMg. Ma on bardzo duże znaczenie, jeśli w grę wchodzi aktywacja kanałów nerwowych w mózgu, mających ogromny wpływ na tworzenie się przez neurony nowych połączeń służących do przechowywania informacji. Proces taki na niebywale duże znaczenie, by zdecydowanie lepiej się uczyć i by cieszyć się dużo lepszą pamięcią i tą krótko i tą długoterminową. Każdy, kto ma problem z zapamiętywaniem, na pewno dzięki L – TMg może przy regularnym zażywaniu zauważyć znaczącą różnicę. Jest rozwiązaniem i dla młodych ludzi i dla osób starszych, u których problemy z pamięcią stają się coraz bardziej widoczne. L – Treonian Magnezu przyczynia się również do poprawy jakości snu i szybszego zasypiania, a więc jest rozwiązaniem dla tych wszystkich osób, które mają problemy z zasypianiem.

Oczywiście suplement ten, jak magnez potrzebny jest nam do tego, by mieć mocne i zdrowe kości oraz zęby, by zachować prawidłowy poziom ciśnienia krwi, by zwiększyć poziom energii i zdrowia dla samego mózgu. Co więcej, ma on także ogromne znaczenie dla poprawy reakcji na stres i lęk.

Dlaczego lepiej postawić na ten suplement, a nie na zwykły magnez?

Z racji tego, że wykazuje on między innymi zdolność do zwiększania plastyczności synaptycznej, co sprawia, że zdecydowanie skuteczniej przenika on do mózgu. Zyskujemy więc wszystkie właściwości, jakie ma magnez, ale działając z zdecydowanie większą skutecznością i siłą. Jak każdy z nas zapewne wie, wraz z wiekiem zmniejsza się wzrost tworzenia się nowych połączeń w mózgu, co zauważyć możemy między innymi właśnie poprzez zaniki pamięci. Dzięki L – TMg te połączenia wciąż się tworzą, a to ma wpływ na naszą pamięć, na uwagę, koncentrację, ale również zdolność skupiania się i tym samym w konsekwencji do uczenia.

Jakie są skutki uboczne zażywania L – treonianu magnezu?

Jeżeli stosujemy produkt zgodnie z ilością określoną przez producenta, o skutkach ubocznych nie może być mowy. Magnez jest bowiem bardzo potrzebny dla organizmu i w wyznaczonej ilości niezbędny. Zalecana dawka samego magnezu nie może przekraczać 400 mg na dobę. Jeśli jednak zażywamy go więcej, niż możemy, wówczas może pojawić się niskie ciśnienie, zmęczenie, a także osłabienie mięśni i w wielu przypadkach biegunka i wymioty. Nie powinny go na pewno przyjmować osoby, które chorują na serca, na nerki lub na problemy z jelitami. W przypadku, gdy podczas przyjmowania pojawi się biegunka, wówczas należy zmniejszyć dawkę, a gdy to nie pomoże – odstawić suplement. Zaleca się, by kobiety przyjmowały 300 – 350 mg na dobę, z kolei mężczyźni do 400 mg czystego magnezu. Nie powinno przekraczać się zalecanej dawki. Jeśli chodzi o ten suplement, każdy producent oferuje zupełnie inne rozwiązanie, dlatego też należy sprawdzić ile magnezu jest w samym suplemencie. Może bowiem okazać się tak, że w 2000mg magnezu jest zawarte jedynie 144mg faktycznego magnezu, a pozostałość stanowią inne jeszcze dodatki. Im lepszy preparat, tym skuteczniejsze jego działanie.

Każdy z nas doskonale wie, jak ważną rolę odgrywa w naszym organizmie magnez i jak należy dbać o to, by dostarczać go w odpowiedniej ilości. Choć znajduje się on w pożywieniu, większość z nas nie je danych składników na tyle dużo, by zapotrzebowanie na magnez było wystarczające. Warto skontrolować poziom magnezu w organizmie i w razie potrzeby na niego postawić. W postaci L – TMg na pewno jest to dużo lepsza opcja, która działa zdecydowanie bardziej skutecznie.