Dla grup społeczych Jako dodatki Na dolegliwości

Suplementy na nasienie

Tematyka suplementów diety jest obecnie bardzo popularna, zwłaszcza w kontekście zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz świadomego żywienia. Suplementacja służy nam jako naturalny bodziec koordynujący, intensyfikujący oraz równoważące wszelkie procesy metaboliczne oraz przemiany (np. przyrost masy mięśniowej) zachodzące w organizmie. Okazuje się, że suplementy diety radzą sobie równie dobrze również w innych dziedzinach życia, np. w kwestii poprawy jakości nasienia, co wbrew pozorom stanowi ich dużą zaletę oraz nadaje im szczególną wartość. Suplementy diety wspomagające płodność u mężczyzn, to starannie oraz skrupulatnie skomponowane zestawy witamin oraz minerałów, które nie tylko poprawiają jakość nasienia, ale również chronią cały organizm przed drobnoustrojami, bakteriami oraz wirusami – wzmacniając go.  Suplementacja ma na celu zwiększenie ilości wytwarzanych plemników oraz poprawę ich jakości, działa ona bowiem na polepszenie ich żywotności, a także ruchliwości.

Muscle-Zone Sklep

Suplementy na nasienie – które stosować?

Witaminy i minerały zdecydowanie sprawdzą się w kwestii poprawy jakości, ilości, ruchliwości oraz żywotności nasienia. To one bowiem odżywiają organizm tworząc go silnym, stabilnym, energicznym, a także w pełni sprawnym i zdrowym.

Do najbardziej popularnych, tudzież najważniejszych witamin wpływających bezpośrednio na funkcje rozrodcze (zarówno w przypadku kobiet, jak i u mężczyzn) należą: witamina A, Beta-Karoten, witaminy z grupy B (B6, B12), witamina C, witamina E, kwas foliowy, żelazo, magnez, cynk, selen.

Dobrym rozwiązaniem będzie również suplementacja zawierająca w składzie korzeń maca, ponieważ składnik ten posiada funkcje wzmacniające organizm, poprawia funkcje seksualne, wzmacnia spermatogenezę oraz odżywia skórę, włosy i paznokcie, a co więcej – udoskonala ruchliwość plemników, działa jak swoisty afrodyzjak. Podobnie do korzenia maca, zadziała również roślina Świerzbca właściwego, która podwyższa poziom dopaminy w organizmie, poprawia ogólny nastrój oraz poziom energii, ulepsza jakość, ruchliwość oraz kondycję plemników, a także wzmaga popęd seksualny.

Co oprócz suplementów?

Podczas suplementacji, która ma na celu poprawę jakości nasienia, jego intensywności, ruchliwości – należy skupić się, przede wszystkim, na połączeniu jej z aktywnością fizyczną, szczególnie wskazaną przy tego rodzaju kuracjach oraz odpowiednio skomponowaną, urozmaiconą dietą. Co więcej, aby wzmocnić jakość nasienia, należy odpowiednio nawadniać organizm, przy suplementacji jest to szczególnie ważne zwłaszcza w kontekście transportu substancji odżywczych po organizmie. Niestety, ale coraz częściej statystyki pokazują nam, że większy odsetek panów posiada problemy z własnym nasieniem. Suplementy diety oczywiście są w stanie sobie z tym problemem poradzić i go zwalczyć, natomiast muszą one otrzymać od nas odpowiednie wsparcie, w przeciwnym razie niestety nie pozbędziemy się dolegliwości w pełni.

Jednym z czynników wspomagających jest np. rzucenie posiadanych nałogów, które zaburzają jedynie naturalne procesy gospodarcze zachodzące w organizmie, zanieczyszczając go oraz powodując, że nie rozwija się on w sposób odpowiedni. Poza tym np. nikotyna, zawiera w sobie substancje trujące, które mogą powodować choroby nowotworowe, choroby układu oddechowego, choroby serca oraz choroby nerek, wątroby i trzustki.

Kolejnym czynnikiem wspomagającym suplementację jest kwestia żywienia, powinniśmy spożywać produkty jak najbardziej naturalne, nieprzetworzone, bez dodatku spulchniaczy, chemii, barwników oraz konserwantów – one bardzo szkodzą, a wręcz upośledzają jakość nasienia. Podobnie działają: rozładowywanie stresu, spokój, relaks oraz wyciszenie, albowiem brak zmartwień oraz unormowany poziom ciśnienia tętniczego krwi są doskonale przygotowanym polem do rozwoju nasienia, natomiast przeciwnie – niestety dochodzi do degradacji.

O dziwo, bardzo często wspomina się również o tym, że bardzo przydatnym dodatkiem do suplementacji, który zdecydowanie wzmacnia jej efekty, będzie odpowiednia ilość snu, dobrze dobrana temperatura powietrza podczas wypoczynku oraz poziom wilgotności powietrza.