Błędy, które powodują, ze tłuszcz nie znika

Wiele osób nie wie, jak spalić tkankę tłuszczową, a to może doprowadzić do nieefektownego odchudzania. Jest to częsty problem, który dotyka niemal każdą osobę, która zdecydowała się na przejście na dietę odchudzającą. Jeśli odchudzasz się już od jakiegoś czasu i bezskutecznie próbujesz zrzucić zbędne kilogramy, to koniecznie sprawdź, jakie są sposoby na to, by uskutecznić proces spalania tkanki tłuszczowej oraz dowiedź się, jakie błędy uniemożliwiają skuteczne odchudzanie, by nigdy ich nie popełniać.

Muscle-Zone Sklep

Błąd pierwszy: za mały defekt kaloryczny

Kiedy przechodzimy na dietę odchudzającą, musimy wprowadzić wiele zmian w naszym codziennym sposobie odżywiania. Jednym z podstawowych błędów, jest wprowadzenie za małego defektu kalorycznego, a to niestety może utrudnić nam zmniejszenie masy tłuszczowej ciała. Doskonały defekt kaloryczny, który umożliwi nam schudnięcie do 0,5 kilograma na tydzień, to 500 kalorii. Im większy defekt kaloryczny, tym lepsze efekty uda nam się osiągnąć w ciągu jednego tygodnia. Trzeba jednak pamiętać, że zbyt duży defekt kaloryczny może doprowadzić do wielu niedoborów, a w drastycznych przypadkach nawet do niedożywienia.

Błąd drugi: Za mało ruchu podczas diety

Są osoby, które uważają, że dieta odchudzająca i stosowanie się do jej wszystkich zasad da nam najlepsze efekty, czyli zrzucenie nawet 10 kilogramów w ciągu tygodnia. To jednak nie jest możliwe, bez wykonywania odpowiedniej aktywności fizycznej, która pobudzi organizm do spalania tkanki tłuszczowej. Jeśli naszym celem jest zmniejszenie tkanki tłuszczowej w organizmie, to najlepiej zrobimy, jeśli dobrze zbilansowaną dietę połączymy z treningiem interwałowym. Jest to rodzaj ćwiczeń, który w organizmie uaktywnia proces wydzielania hormonu wzrostu. A jest to jeden z hormonów, który przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ogromnym błędem wielu osób podczas odchudzania, jest to, że pomijają one aktywność fizyczną, która jak wynika z badań, jest jednym z najlepszych sposobów na zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej w organizmie.

Błąd trzeci: niestosowanie termogeników

W naturze i na rynku suplementów diety pojawia się wiele rodzajów termogeników. Są to produkty, które przyczyniają się do podniesienia temperatury ciała w organizmie, a to sprawia, że organizm jest zmuszony do wytwarzania dodatkowej energii do obniżenia temperatury ciała. Dodatkowo energia jest pozyskiwana z zapasów tkanki tłuszczowej, która dzięki temu zaczyna się utleniać. Tegmogeniki działają tak skutecznie, jak ćwiczenia. Przyczyniają się one również do przyśpieszenia pracy metabolizmu. W postaci naturalnej i w suplementach diety najpopularniejsze to:

  • Kofeina,
  • Imbir,
  • Zielona kawa,
  • Zielona herbata,
  • Cynamon,
  • L-karnityna,
  • Przyprawy

Błędem wielu osób jest pominięcie tych składników w diecie. Co prawda ich brak nie sprawia, że zrzucenie zbędnych kilogramów jest niemożliwe, ale przyczyniają się one do przyśpieszenia procesu spalania tłuszczu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *